wtorek, 31 lipca 2012

Fajne pomysły na ciekawe stylizacje i pomysłowe dodatki ! ; )


Hej ! ; dd

Kolejny raz chcę podziękować wszystkim którzy odwiedzili tego bloga, a szczególnie moim obserwatorom < 33 Dzisiaj postanowiłam założyć stronę na fejsie, która będzie w pewnym sensie odpowiednikim tego bloga. Mam nadzieję, że ruszy równie szybko jak ten blog. Znajdziecie tam nowinki z mojego bloga, zapowiedzi kolejnych postów i wiele innych niespodzianek. Mam nadzieję, że tam zaglądniecie i polubicie. Będę bardzo wdzięczna, jeśli polecicie tą stronkę znajomym. A oto link : http://www.facebook.com/pages/Find-your-original-style-33/191270637669551 ;)) A teraz czas przedstawić wam nowe stylizacje, które wyszperałam dzisiaj w sieci . Może zacznę od tej, która spodobała mi się najbardziej. Główną rolę dra tutaj ta śliczna spódniczka w jednym z moich ulubionych kolorów < 3 . Jedyne co bym tutaj zmieniła to buty. Założyłabym po prostu lekkie, czarne balerniki. A bluzkę zastąpiłabym zwykłym czarnym topem. Ale tak też wygląda Ok ;)




Tym razem nie tyle spodobała mi się stylizacja, ale te cudowne spodnie *.* Po prostu piękne. Ale stylizacja też jest świetna i wszystko do siebie pasuje. Godne polecenia ; ))



I kolejna stylizacja na dzisiaj. Trochę inna niż poprzednie, bo w stylu grunge.



A teraz kilka kolejnych ciekawych stylizacji wartych skopiowania ; ))















Znalazłam też kilka ciekawych dodatków. Najbardziej spodobały mi się szpilki w słynnym już odcieniu miętowym. ; ) Zachwyciły mnie też te rzymianki, dlatego pomimo złej jakości zdjęcia postanowiłam je tutaj wkleić( Przepraszam za jakość ).Wpadła mi też w oko klasyczna torebka ; )






















Co myślicie o tych stylizacjach ? Podobają wam się te dodatki ? Mam nadzieję, że tak ; )) I jeszcze raz zapraszam na nową stronę na fejsie ; ))



7 komentarzy:

  1. Te kolorowe spodnie są zarąbiste! ;3 I inne stylizacje również :). Pozdrawiam ;D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podobają te kolorowe spodnie .! ;D
    Blog fajny. ;) No i obserwuję. ^^
    + Zapraszam do mnie:
    www.nataliaidalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te ciuchy ♥.♥

    Zapraszam do siebie
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te ubrania są śliczne ♥_♥
    Fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka z ostatniego zdjęcia jest tragiczna! Mam identyczną ze skóry i naprawdę jest śliczna. Ta torebka ze zdjęcia jest tylko nieudaną podróbą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze "anonimowy" krytyk blogów. Boją się krytykować pod swoim imieniem czy nickiem dlatego używają anonimów. Jakie to żałosne...
      Ps. Fajny blog

      Usuń