piątek, 3 sierpnia 2012

Kolejne stylizacje i mała niespodzianka < 3


Hejka ! ; ]

Dawno tutaj nie zaglądałam, dlatego też ten post będzie nieco dłuższy. Jak sie łatwo domyślić mam dla was więcej ciekawych stylizacji ; ) I małą niespodziankę na koniec. Ale o tym później ; d . Zacznę może nie tyle od stylizacji, co od świetnego pomysłu ; ) Samo zdjęcie kojarzy mi się z świetnym filmem '' Zakupoholiczka '' i dziewczyną w zielonym szaliku. Kto oglądał, ten wie o co chodzi; ) A reszcie polecam, bo to naprawdę super komedia. Na tym zdjęciu widać świetne połączenie dwóch chust. Jedna gładka, druga wzorzysta. Poza tym bardzo spodobała mi się biżuteria. A na ciepłe sweterki już za niedługo przyjdzie czas. A więc same zobaczcie to połączenie ; ]




Bardzo, a to bardzo polubiłam tą stylizację. W szczególności spódniczkę i buty < 3





Być może niektóre z poniższych stylizacji wydają się proste i zwyczajne, to według mnie mają coś szczególnego. Po prostu są świetne. Ciemną koszulę można kupić na allegro za około 25 złotych.













Trzecia od końca stylizacja to jedna z propozycji Mohito na jesień i zimę 2012/2013 ; ) W drugiej stylizacji spodobała mi się taka w pewnym sensie zwyczajność całej stylizacji. Ostatnia po prostu mnie zachwyciła. A przed ostatnia zapowiada jesienne przymrozki ; ) Mimo upalnego lata musiałam ją wam zaprezentować już teraz ; ) Jeśli chodzi o dodatki, które mi się spodobały to przedstawiam wam je poniżej ; )














Chciałabym wam pokazać jeszcze jeden sweterek, który mnie zachwycił ; ) Ostatnio po prostu szaleję za rzeczami w kolorze cytrynowym, a ten sweterek jest boski ; )





Pisząc tego posta słucham typowo rock n` roll`owych piosenek. Mojej ulubionej z tego gatunku - Rock & Roll Music w wykonaniu Chuck`a Berry i Etty James oczywiście też ; ) Daltego też mam dla was dzisiaj mała niespodziankę i pokażę wam kilka stylizacji rock n` roll`owych. ; )  Oto one :









Ostatnia z nich najbardziej mi sie podoba ; ) A wy co o nich sądzicie ? Lubicie taki styl ? Jak wam się podobały dzisiejsze stylizacje ? Czekam na odpowiedzi w komentarzach  ;) Jeszcze raz zapraszam was na moją nową stronkę na fejsie, odzwierciedlenie tego bloga ; ) http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/pages/Find-your-original-style-33/191270637669551 . Kolejny raz dziękuję wszystkim odwiedzającym tego bloga. W szczególności moim wiernym obserwatorom < 3 Bardzo cieszę się, że blog zyskuje coraz większą popularność. Dlatego postaram się dodawać jak najlepsze posty ; ) Zapraszam do obejrzenia starszych postów ; ) Do następnego posta ; ***




7 komentarzy:

  1. Twój blog mi się bardzo podoba. Moim zdaniem jest oryginalny i ma w sobie coś co mnie przyciągnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są super, pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog rewelacyjny ! ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekwae stylizacje ; D

    zapraszam do mnie : P

    foto-beata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog . :)

    Zapraszam :world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe stylizację;)
    zapraszam do mnie http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/ :D
    dodaję do obserwatorów i liczę na rewanż:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog <3 Post też fajny ^^
    Muzyczka mega xD <3
    Zapraszam również do mnie :
    http://tw-opowiadanie-nathan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń