sobota, 25 sierpnia 2012

Chwilowa przerwa ; ((


Hej wszystkim ! ; ) 


Przepraszam że tak długo się nie odzywałam. Dzisiaj krótki post i tylko kilka stylizacji ; (. Niestety muszę na jakiś czas przerwać pisanie bloga, ale obiecuję wam że za jakiś czas znowu tutaj wrócę z nowymi pomysłami na stylizacje i modne dodatki. Zapowiadam wam też dużo niespodzianek. Dziękuję obserwatorom, komentatorom i wszystkim odwiedzającym mojego bloga < 33 Niedługo do was wrócę ; **
 



















Mam nadzieję, że powyższe stylizacje wam się spodobały ; ) Do zobaczenia już wkrótce ; ** 

6 komentarzy:

  1. Mi tylko 3 i 4, ale w sumie wszystko trzyma sie z ramach aktualnej mody, spoko blog powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są ok , ale troche nie w moim stylu. :) Zapraszam do mnie : oneperson-onelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej przypadła do gustu ierwsza , co prawda flagi już wyszły z mody , ale i tak cieszą oczy ;)

    OdpowiedzUsuń