poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Modna biżuteria i pomysłowe stylizacje ; )


Hej ! ; ))

Dzisiaj pokażę wam naprawde świetne stylizacje, które przypadły mi do gustu ;) Przede wszystkim zaprezentuję wam po raz pierwszy ciekawe pomysły na stylową biżuterię i jej połaczenia z fajnymi stylizacjami. Większość z nich znalazłam na świetnej stronie www.stylowi.pl . Można tam znaleźć naprawdę swietne stylizacje, dodatki, pomysły na fryzury i dosłownie wszystko o modzie :) Najbradziej spodobało mi się to połączenie (zdjęcie poniżej). Te spodenki po prostu są śliczne, a bluzka idealnie pasuje do całego zestawu. Biżuteria i najważniejsze w tej stylizacji zakolanówki dodają całemu zestawowi klasy :)




Kolejne świetne połączenie zakolanówek z resztą stylizacji. W tym przypadku urzekła mnie też świetna torba :)




Kolejne pomysły na ciekawe stylizacje : ) W pierwszej modne spodenki tworzą oparcie całej stylizacji. Idealnie pasuje tutaj skromna, ale nie nudna biżuteria i mocny kolor bluzki ;) W drugiej spódnica z koronki - hit tego lata w pięknym odcieniu w świetnym połączeniu z jasną bluzką; )






Od czasu do czasu dodaję tutaj ciekawe pomysły na stylizację w stylu grunge, więc oto kolejna z nich :) I znowu główną rolę grają tutaj modne zakolanówki.




Spodobała mi się też nieco szalona stylizacja w neonowych odcieniach.Wbrew wszystkiemu, w tej stylizacji taki mix odcieni naprawdę świetnie wygląda. Najbardziej zafascynowały mnie te pomysłowe buty i ładna torba :) a wy co sądzicie o tej ''odważnej'' stylizacji ?




A poniżej przedstawiam wam kilka fajnych zestawień z gorsetowymi bluzkami w roli głównej :)








W stylizacji poniżej spodobała mi się nutka elegancji w całości. Biały odcień żakietu świetnie komponuje się z błyszczącą spódniczką i jasnym sweterkiem.




Ostatnią ze stylizacji, które wam dzisiaj przedstawię będzie ta '' na codzień ''. Zdecydowanie główną rolę odgrywa tutaj biżuteria i mocne dodatki. Bez nich byłoby po prostu nudno. Kolejny raz w świetnej stylizacji pojawiają się zakolanówki, tym razem w mocnym odcieniu pasującym do całości.




Poniżej przedstawiam was świetne pomysły na biżuterię i fajne dodatki.Wszystkie znalazłam na www.stylowi.pl jak powyższe stylizacje :)







Żeby nie było zdjęć tylko z www.stylowi.pl, dodam też inne ciekawe stylizacje, które znalazłam na innych stronach. : ) Oceńcie je w komentarzach ; )












I jak ? Podobają wam się te zestawienia ? Co sądzicie o biżuterii ? Mi podoba się każda z tych stylizacji ; ) Postaram się by następny post był równie dobry jak ten, a nwet lepszy ; ) Dziękuję za tak liczne już (cztero cyfrowe) odwiedziny ; ) Pozdrawiam obserwatorów i witam tyh nowych ; ) Do następnego posta ; **



7 komentarzy:

  1. Kochma biżuterie , a najbardziej podobały mi się stylizacje z gorsetem . Co do tego odważnego stroju , jest świetny dla dziewczyn pewnych siebie .
    Pozdrawiam i zapraszam ;3
    booksloovers13xd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje - znasz się na modzie ;d
    pozdrawiam ;]

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z gorsetem sa przepiękne *-* Nie lubię spódnic i wgl.. Po prostu nie lubię w nich chodzić, ale to mi się strasznie podoba :D

    Zapraszam: http://paranormalni-ba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i świetne stylizacje. Mi osobiście wszystko natych zdjęciach się podoba. Biżuteria <3 :P
    [luve-like.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. skad wziełas muzyke na bloga ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne !!
    Wiesz może gdzie można kupić taki gorsecik w kwiaty jak na 8 zdjęciu (gorset+różowa spódniczka) ??
    Proszę o odpowiedź .. :)

    OdpowiedzUsuń