czwartek, 26 lipca 2012

Mała zapowiedź jesieni w sklepach ; ]]


Ciekawe dodatki zostawiam na następny raz, bo muszę się z wami podzielić nowościami tej jesieni. ;) Przeglądając różne strony internetowe i kolekcje znanych marek znalazłam kilka wartych poświęcenia uwagi stylizacji i dodatków. Najbardziej spodobała mi się jedna z propozycji Mango. Do typowo letnich spodenek dobrano ciepła i niebanalną kurtkę. A do tego ten piękny naszyjnik, po prostu idealne dopasowanie z nutką tajemniczości. ; )




Kolejną stylizacją, która wpadła mi w oko jest ta od Mohito, nieco bardziej elegancka i klasyczna. Morski odcień sukienki przyciąga każde spojrzenie, a czarna kurtka jeszcze bardziej podkreśla jego ''wyższość''. A buty stanowią ciekawy dodatek do całej stylizacji ; ))



Moją uwagę zwróciła też propozycja od H&M a`la lata 80. Co prawda pochodzi z kolekcji jesiennej, ale doskonale nadaje się też do założenia w letnie dni. Ma ona w sobie coś charakterystycznego, co przyciąga każdy wzrok. Skórzane rękawiczki pasują tutaj idealnie ; ))



Wyszperałam też parę ciekawych dodatków.Pierwszym są piękne buty od Venezia. Klasyczne botki na koturnie, które powracają tej jesieni z jednym z najmodniejszych trendów - elementem drewnianym. Według mnie najlepsze z posród tych, które dzisiaj widziałam  ;))


Moją uwagę zwróciły też kolejne buty z propozycji jesiennych od Venezia ; ))



Kolekcja H&M po prostu mnie zachwyciła. Można znaleźć ciekawe dodatki i niebanalne ciuchy.; ) Moją uwagę zwróciły proste, klasyczne i zarazem niebanalne baletki ; ) Po prostu must have tej jesieni ; )



Nie mogłam tutaj nie wspomnieć o tej pięknej torebce, też z jesiennej kolekcji H&M. Po prostu niesamowita ; ))



To właśnie efekty mojego poszukiwania jesiennych nowości ; )) Mam nadzieję , że coś wam wpadło w oko i może coś wpadnie wam do szafy ?  ; ))






1 komentarz:

  1. Świetny blog , dodałabym się do obserwatorów , ale nie ma przycisku . Zapraszam : http://styleissecret.blogspot.com :D :3

    OdpowiedzUsuń