poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowe stylizacje ; ))


Hejka ! ;*

Bardzo cieszę się z powiększającej się liczby odwiedzin. Dlatego postanowiłam dalej prowadzić tego bloga ; ) Dziękuję wszystkim obserwatorom i obiecuję, że nie pożałujecie obserwowania mojego bloga < 3. W dzisiejszym poście zaprezentuję wam nowe stylizacje, które udało mi się znaleźć. Mi podobają się wszystkie. Są ciekawe, dobrze dobrane i zarazem niebanalne. Może ktoś skopiuje, bo naprawdę warto ; ) A więc same zobaczcie ...


















I jak podobają wam się ? Chętnie poznam wasze opinie, więc piszcie w komentarzach ; ) Jeśli chodzi o trzecią stylizację, to to bluzę można kupić na Allegro za 32,99 złotych. Więc naprawdę warto  ;) Pierwszą stylizację kocham za dobór dodatków, po prostu świetny naszyjnik < 3 . Druga stylówa nadaje się na zwykłe wyjścia, ale nie tylko. Ma w sobie nutkę elegancji, więc doskonale sprawdzi się na większe wyjścia ; ) Pokochałam dobranie zielonych rurek z luźną marynarską bluzką. Doskonale sprawdzi się tez żakiet w tym samym odcieniu z ciemnymi dżinsami . : ) Koronkowe spodenki po prostu zachwycają romantycznością. Widziałam je w Bershce, Cubusie, Stavidaurusie i wielu innych sklepach. Przeważnia kosztują około 100 złotych. Ale według mnie warto poświęcić dla nich trochę kieszonkowego  ;) W ostatniej stylizacji zachwycił mnie dobór czerwonych butów do zielonej spódnicy. Po prostu Wow ! Ostatnio mam słabość do odcieniu zgniłej zieleni, stąd też tyle stylizacji z tym kolorem ; )) Do następnego posta < 33






1 komentarz:

  1. świetna jest ta kurtka na 3 zdjęciu *.*
    meega blog :)

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń