sobota, 28 lipca 2012

Nowe cudeńka < 33


Hej wszystkim ! Dzisiaj zaprezentuję wam po odrobince wszystkiego, począwszy od pięknych bucików aż do ciekawych dodatków ; ) Podpowiem wam też, gdzie niektóre rzeczy możecie kupić. A więc ... trochę poszperałam po Allegro i po innych ciekawych stronach i znalazłam kilka naprawdę ciekawych rzeczy. To może zacznę od butów. Zdecydowanie różnią się od tych klasycznych. Połączenie najmodniejszego elementu jesieni - wstawki z motywem drewna i kremowej koronki jest po prostu genialne. Doskonale nadają się do romantycznej stylizacji. Po prostu wow ! O ile dobrze pamiętam można je kupić za 139 zł ; ))


Znalazłam też śliczne sukienki. Jedna z nich, biało - czarna idealnia nadaje się na większe wyjścia i uroczystości. Po prostu świetne połączenie czarnej spódniczki z białą górą w ciekawym stylu ; ) Także druga sukienka, z tej samej firmy co pierwsza - Asos jest zaprojektowana w ciekawy sposób. Lśniąca góra tylko przypomina nam o szalonych dyskotekach w wakacyjne noce ; ) Kosztuje 299 złotych . Któraś was zrobi dla niej miejsce w swojej szafie ? ; dd






Poprzednio wspominałam już o mojej miłości do asymetrycznych spódnic, ale dzisiaj pokażę wam przepiękną sukienkę. Wszystkie pewnie już znacie ten krój, ale akurat ta ma w sobie coś niezwykłego. Może to przez ten mocny kolor ? Nieważne, po prostu jest przepiękna i idealnie pasuje dziewczynom o ciemnej karnacji ; ))



Dzisiaj jakoś tak przeważają sukienki, więc pokażę wam jeszcze jedną. Znalazłam ją na Allegro. Wydaje się zwyczajna i powszechna, ale jednak warto jej się bliżej przyjrzeć. Idealna na letnie upały. Warta zakupu, bo cały wrzesień ma być cieplutki ; ))



Spodobały mi się też propozycje marki Springfield na jesień 2012, które znalazłam na stronie www.groszki.pl . Oto jedna z nich ; ))



Wyszperałam też kilka innych, ciekawych zdjęć. Oto kilka z nich ; ) Może ktoś skorzysta i stworzy podobną stylizację ? ; d

















I jak ? Podoba wam  się ? Resztę pokażę wam następnym razem, czyli już wkrótce ; ) I obiecane ciekawe pomysły na dodatki też następnym razem ; ) A więc do następnego ; *




2 komentarze:

  1. świetne są te buty <3 . Zapraszam do siebie ; ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwa nie moge tu być dłuzej niz 2 minuty bo ta zjebana muzyka mnie wkurwia. CHUJOWA

    OdpowiedzUsuń