poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowe efekty moich poszukiwań ; dd


Hej ! ; )

Dzisiaj mam dla was kilka ciekawych pomysłów na stylizację i niebanalne dodatki ; ) Przede wszystkim śmiało możecie znowu wyciągnąć pomaraczowe żakiety z szafek. Tej jesieni znowu główną rolę gra oranż. Oczywiście mam dla was kilka ''oranżowych pomysłów'' ; dd .Bardzo mi się spodobała ta stylizacja. Jest prosta i klasyczna, ale ciekawie dobrana kolorystycznie ; ) Jedynie buty mnie nie zachwycają, ale każdy ma swój gust ; )




A ''oranżowym dodatkiem'' na dzisiaj będzie ta przepiękna torebka z New Yorkera ; ) Po prostu Wow ! Chętnie bym taką kupiła. A wy co o niej sądzicie ? ; ]]






Jeśli już wspomniałam o żakietach, to muszę wam pokazać to cacko ; ) Piękny neonowy kolor i świetnie dobrane dodatki. Ja bym dodała jeszcze jaśniutkie dżinsy, albo czarne rurki; ) Jak wam się podoba ? ;d



                    A oto buty, które bardzo mi się spodobały ; )








A teraz stylizacje, które przypadły mi do gustu ; ) Zachwyca mnie aymetryczna spódnica w musztardowym odcieniu. Jednak ja bym dodała jakiś element, który zaburzy tą idealnie dobrana stylizację, przez co stanie się ona nieco ciekawsza ; ) W kolejnej bardzo spodobał mi się zielony żakiecik i koronkowa bluzka. A ostatnia ze stylizacji, którą wam dziś pokażę po prostu cała jest idealna. Kto uważa tak samo niech komentuje ! ; )





Dzisiaj chciałam wam jeszcze polecić świetny blog - http://styleissecret.blogspot.com/ ; )) Po prostu go uwielbiam. Naprawdę warto zajrzeć. ; )) Ja lecę szukać kolejnych ciekawych stylizacji. ; **



8 komentarzy:

  1. Świetna jest ta torebka <3 Dziękuje za polecenie naszego bloga ; ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te stylizacje ;> Najbardziej ta z tym różowym żakietem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, obiecuję komentować regularnie i liczę na to samo na moim ;)
    Dodałam się też do obserwatorów ;)
    http://zezowate-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog . ;d obserwuje liczę na to samo . ;p
    A te buciki czarne są piękne . ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog.
    Mój wzrok przykuła torebka, która jest zajefajna *_*

    Liczę na rewanż xd
    the-dark-paradis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i polecę go. Mama taki pomarańczowy żakiet trochę jaśniejszy, ale w tej tonacji co na zdjęciu w poście, a torebka super :-)

    OdpowiedzUsuń